Täna (08.09.2014) rääkisime milline võiks olla töökeskkond.
Täna (09.09.2014) vaatasime mõningaid videoid milline oleks mugav töökeskkond.Rääkisime millised valgustid on kõige paremad (kõige paremad on hõõg-ja LED lambid),mis võib valgustitega ajapikku juhtuda (valgus muutub tuhmimaks,n-ö koab ajapikku ära),ning kui suur valguse suurus (ühikutes) peaks paistma töölauale.Töölauale peaks paistma umbes 300 lux-i valgust.Peale seda moodustati grupid,ning me pidime mõõtma kui palju valgust tuleb iga õpilase töölauale ning teistele tähtsatele kohtadele.
Järgmisena rääkisime elektrist ja voolutugevusest,ehk kuidas ennast mitte ohtu seada, et elektrit saaks,ning kui palju tuleb kuskilt mingit voolu(tavalisest pistikust 230V,tööstuslikust pistikus 400V jne).
Järgmine teema oli heli ja helitugevus,ehk kui suurt heli teeb mingi asi (dB),ning kui kaua tohiks olla erinevate helitugevustega keskkonnas.Sellega seoses tegime me samade rühmadega, mis olid eelnevalt moodustatud,väikese tabeli kus oli kirjutatud 10 põhilist heli (helitekitajat) mis segavad või häirivad õppimist klassis,ning kuidas oleks neid võimalik likvideerida,või muuta seda heli vaiksemaks.
Sai tehtud täna SWOT analüüsi (tehti grupid),ning pidime kirjutama sinna mis on klassiruumis positiivset,ning mida tuleks klassiruumis muuta või juurde tuua, et klassis oleks veel parem õppida.
Viimase asjana kirjutasime üles mis töö-ja koristusvahendeid oleks sinna klassi vaja.Täna (10.09.2014) rääkisime ekvakueerimisest,ning kuidas tulekahju korral käituda (päästeametile helistamine evakueerimine jne).Vaatasime milliseid on tuleohutus märgid,evakueerimismärgid,ning mis need tähendavad.Rääkisime ka läbi mille järgi evakueerida koolihoonetest ja kuidas sellel ajal käitud ja mida teha kui oled jõudnud hoonest välja. Teemaks olid ka erinevad tulekustutid,kus neid kasutada ja kus mitte.Päeva lõpus pidime joonistama (gruppidena) üles nii peamaja kui ka tehnikahoone evakueerimisplaani,kus mingi klass peaks väljuma,kus on tulekustutid,häirenupud jne.
Iga grupp sai erinevad korrused.
Täna (11.09.2014) rääkisime erinevatest ohu-keelu-ja kohustusmärkidest.Kus neid kasutatakse ja mis need tähendavad. Pidime ka kooli õuealal ringi käima ja vaatama kuhu oleks vaja mingi märk üles panna,ning pidime siis need klassis paberile joonistama (10 tükki).
Tegelesime ka Moodle keskkonnaga.
Täna (22.09.2014) õppimisime kasutama Micrsosoft Word-i. Tunni lõpus pidime tegema selle peale töö.
Täna (23.09.2014) tegime vigade parandusi eilses töös. Tegime Microsoft Word-is erinevaid võrrandeid.Päeva viimane ülesanne oli teha Word-is viiele leheküljele vesimärgid (kahele esimesele leheküljele samasugused vesimärgid ja järgmisele kahele erinevad vesimärgid). Viimasele leheküljele tuli panna vesimärgi stiilis pilt.Täna (29.09.2014) rääkisime ITIL-st (mis see on,millest see koosneb,mis spetsialiseerimis tasemeid on võimalik ITIL-s saada jne). Tegime selle põhjal ka vihikusse konspekti.Täna (30.09.2014) tegelesime edasi ITIL-ga, rääkisime erinevatest ITIL-i osadest ja mis eesmärgid mingitel asjadel on .Tegime ka selle kohta konspektid.
Täna (30.09.2014) tegelesime edasi ITIL-ga, rääkisime erinevatest ITIL-i osadest ja mis eesmärgid mingitel asjadel on (nagu eilne päev).Tegime ka selle kohta konspekti.
Täna(01.10.2014) tegelesime ITIL-i ingliskeelse versiooniga (vaatasime millest koosneb jne).
Täna (02.10.2014) tegime oma ITIL-i töödes vigade parandusi,ning kirjutasime ITIL-is olevad mõisted,ning protsesside eesmärgid uuesti välja.
Tegime ka IT testi ehk kui palju me teame erinevatest IT asjadest (millest koosnevad protsessorid jne).
Täna (03.10.2014) toimus õpetajatepäev.
Täna (06.10.2014) toimus IT eriala kümnevõistlus. Alad oli: IT erialaga kokkuminev puzle,võrgukaabli isolatsiooni ära võtmine,vanasõna n-ö kokkupanek,võrgukaabli läbiajamine läbi tooli jalgade,arvuti klaviatuuri kokkupanek,kuvarite tõstmine kapi otsa, pinball mängimine arvutis,kõvaketta viskamine,palli ülespuhumine mööda kaldust lauda ning arvutit vedamine üle takistuse.
Täna (7.10.2014) rääkisime meie spetsialiseerumistest (mobiilirakenduste arendaja,veebiarendaja jne).
Otsisime netist mida on vaja selle jaoks (töökogemus,programmeerimiskeeled jne).
Vaatasime ka ametijuhendit ning millest see koosneb. Ning pidime ka kirjutama mis tööülesanded on mingil spetsialiseerumisalal (ametijuhendisse).
Täna (17.10.2014) me tegime koduseid töid koolis.
Täna (21.10.2014) rääkisime klienditeenindusest ja teenindusest ja sellest mis on selle juures tähtis. Tegime arvutis selleteemalise postri või flaieri, pidin kirjutama mis tüüpi klienditeenindaja ma olen ning heast ja halvast klienditeenindusest.
Täna (25.10.2014) rääkisime majandusest (täpsemini pankadest ja erinevatest kuludest mis tekivad igapäevaelus).
Hakkasime tegema tööd kus pidime erinevate pankade kodulehekülgede pealt leidma küsimustele vastused. Teine ülesanne oli see, et me pidime andma nõu erinevatele inimestele (väljamõeldud inimesed) kuhu neil oleks kõige mõtekam oma raha investeeerida jne.
Täna (28.10.2014) rääkisime otsestest ja kaudsetest maksudest. Tuvusime eesti.ee-ga ning pidime tegema sellekohta slaidikava (Mida saad kodanikuna teha? Mida saad kodanikuna teada? Milliseid e-teenuseid sina hakkaksid kasutama? Millistele lehekülgedele suunab e-teenused edasi?). Täitsime tabelit kuhu pidi kirjutama kui suur oli mingi maks (nt tulumaks) mingil aastal (2014,2010,2008,2005,2002.2000,1995).
Täna (29.10.2014) me õppisime microsoft smallbasicu kohta, õppisime omistamise, sisend, väljund, IF ja FOR kohta.
Täna (30.10.2014) me õppisime edasi OS’i aluste kohta ja tegime blogi edasi.Hiljem õppisime ja tegime töö Resursside , nõudluse ja pakkumise kohta.
Täna (31.10.2014) me lõppetasime OS’i aluste tegemist blogisse.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar